افزایش شمار شهدای لبنان به ۵۵۸ نفر-راهبرد معاصر
ایران هرگونه ارتباط با حمله پهپادی به اقامتگاه نتانیاهو را رد کرد موضع رسمی وزارت خارجه درباره حمله ادعایی به مقر نتانیاهو شهادت شهروند ایرانی در عملیات تروریستی شمال بیروت نتانیاهو: کسانیکه قصد جان من را داشتند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل: کسی در حمله به منزل نتانیاهو آسیب ندید وزیر دفاع آمریکا: کمک به اسرائیل را ادامه می‌دهیم بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین + واکنش حماس فعالیت شبکه سعودی MBC در عراق در پی اهانت به فرماندهان مقاومت متوقف شد وزیر خارجه آمریکا سه شنبه به فلسطین اشغالی می‌رود دیدار رئیس شورای حماس با عراقچی در استانبول عراقچی: موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ایران در کازان روسیه خواهد بود افشای جزئیات جدیدی از عملیات اصابت اقامتگاه نتانیاهو اسرائیل خواستار تخلیه محله شویفات در ضاحیه بیروت شد حملات مجدد رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت رژیم اسرائیل اردوگاه النصیرات را بمباران کرد

افزایش شمار شهدای لبنان به ۵۵۸ نفر

وزیر بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۵۵۸ نفر و هدف قرار گرفتن بیمارستانها و کادر درمانی از سوی اشغالگران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 24
کد خبر: ۲۵۸۲۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان آماری جدید از شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد.

 

وی افزود: شمار شهدا به ۵۵۸ نفر رسیده است که در میان آنها ۵۰ کودک و ۹۴ زن به چشم می خورند. شمار زخمی شدگان نیز ۱۸۳۵ نفر است. اینکه دشمن می گوید که نظامیان را هدف قرار می دهد دروغ است. اگر نگوییم همه افراد، بخش اعظم افرادی که شهید یا زخمی شده اند غیرنظامی بوده اند.

 

وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان بیان کرد: ما طرح از قبل برنامه ریزی شده درباره مقابله با فجایع و بلایا داشتیم که آنرا اجرایی کردیم و بیمارستانها توانستند که به نقش خود در قبال حملات عمل کنند.

 

وی افزود: شماری از کادر درمانی نیز بر اثر حملات وحشیانه دشمن اسرائیلی به شهادت رسیده اند. شمار شهدای منطقه القائم به ۵۵ نفر رسیده است که هفت نفر آنها کودک هستند. شمار زخمی ها این منطقه نیز ۶۶ نفر است.

 

وزیر بهداشت لبنان در نشست خبری گفت: ۵۴ بیمارستان مجروحان را پذیرش کرده اند. در میان شهدای دیروز چهار نفر از امدادگران بودند. ۱۴ آمبولانس هدف قرار گرفته است. همچنین بیمارستان دولتی بنت جبیل هدف قرار گرفته که این نشانه توحش دشمن است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده